Vállalati CRM- értékesítési terület

A CRM rendszerben történik partnereink adatainak rögzítése, mely kiterjed a vállalkozások esetében a nyílvántartási (ügyfélszám, név, széhely, telephelyek, tulajdonosi kör, kapcsolattartó, adószám stb.), gazdasági (mérleg és eredmény) adatokra, az általuk használt informatikai eszközök, berendezések adataira.

Ezt a partnertörzset használja valamennyi modul, így megszűntettük a párhuzamos adatfelvitelt. A CRM rendszer felhasználja a számviteli, és a logisztikai modulban keletkező gazdasági adatokat, így az ügyfélkezelő rendszerben is láthatóak az adott partner árajánlatai, megrendelései, pénzügyi teljesítései, egyenlege, stb.

A CRM adatbázisból kampányokhoz különböző feltételek szerint listákat válogathatunk le. Szűrhetünk partnercsoportra, gazdasági adatokra, ügyfél egyedi tuljadonságaira (milyen típusú gépeik vannak), megrendeléseik, árajánlataik alapján, tetszőleges kombinációban. A leválogatott listát csv formátumban exportálhatjuk. A kampányokhoz kapcsolódó eredményeket- utánkövetést pedig az interakciók menüpontban rögzíthetjük cégenként, melyekhez további feladatokat rögzíthetünk. A CRM rendszerben a kampányokról összesítést készíthetünk az elért eredményekről. A rendszerben az értékesítés teljes folyamata nyomon követhető. Az árajánlat készítésénél visszakövethetjük az adott partner eddigi ajánlatait, megrendeléseit. Az ajánlatból megrendelés generálható, melyből később szállítóleveleket, számlákat készíthetünk az adott tételek megjelölésével. A szállítók és a számlák göngyölíthetőek. Beállítható, hogy a rendszer a vevői megrendelés alapján a szükséges mennyiséget a készletben foglalja, illetve generálhat egy szállítói megrendelést.

A CRM modul támogatja a direkt marketing tevékenységet is, a partnertörzs különböző szempontok szerint szűrhető, és a kiválasztott ügyfelekkel különböző interakció regisztrálható. A rendszer nyilván tartja kapcsolatfelvételek időpontját, témáját, eredményét és a jövőbeni teendőket. Reklamáció esetén az ügyintéző regisztrálja az ügyfélpanaszt és rögzítheti az adott ügyben a feladatokat és a határidőket.